Cerenvebebisi Aminee32 kesinlikle aylardır 33 haftalığım sanki bu zamana kadar nasıl gelmişiz diyorum durdu ilerlemiyo. 😁 Artk vücutta yoruldu tasimakdan bu son 6 7 hafta nasıl geçer biter bilmiyorum Allah hepimizin yardımcısı olsun 🤲
Aminee32 Cerenvebebisi benim bide bebegin kafasi çok aşağıda galiba erken doğumda olacak yatmaya dinlenmeye çalışıyorum 33+5 im zaman geçsin diye akşamları erken uyuyorum siz düşünün gün içinde biseyler yapmak istiyorum
Cerenvebebisi Aminee32 Benimde gece zerre uykum gelmiyor saat 3 oluyo zorlaya zorlaya yatıyorum bı sekil zaman geçsin diye gündüz yatıyorum artık ara ara çok sıkıcı bo hayat oldu şimdiden girdim depresyona hayırlı işler bana 😁😁
Gzmysf1608 34+4 çalışırken zaman çabuk geçiyordu izine çıktım temizlik yapıyorum olmuyor yatıyorum olmuyor evi altını üstüne getirdim bu hafta evdeyim haftaya çarşıda takılırım sonra biraz arkadaşlarımla takılırım öyle plan yapmaya çalışıyorum 🤣🤣
Aminee32 Gzmysf1608 haftaya perşembeden gunu annemler geliyor öyle 3 4 günlüğüne inşallah o ara hızlı geçer ya bende ayni bide benim riskimde var kalkip iş de yapamıyorum delircem yani yatmaktan :D
Hat90 Cerenvebebisi bende 32 deyim karnım gerildikçe gerildi bunaldım bacaklarım şişti uyurken sürekli uyanıyorum Zor geliyor hamilelik
Nadide87 Birkaç hafta sonra bu boş zamanları çok arayacağız bence gönlünüzce boşluğun tadını çıkarın 😂
frambuaz Kasılmalarım cok fazla heleki gecelerı sızde de oyle mı bu haftalar yenı 35e gırdım. Cok sıklastı kasılmalarımnkorkutıyor benj
Aminee32 frambuaz benim ayağa kalkarsam oluyor yatarsam sorun olmuyor bi doktora git haftan az değil belkide sancij çıkar nstde
Dyggfrkn frambuaz bende öyleyim iki gün yattım hastanede ağrım vardı hala kasılma gibi birşeyler oluyor
Aminee32 Beyza_07 yaaaa bebek nasıl sen nasılsın kaç kilo doğdu bebiş kuveze aldılar mi anlat bakayim neden oldu :)
Gzmysf1608 Aminee32 allah kolaylık versin kuzum ozaman kesin çabuk geçecektir sohbet muhabbet derken inşallah güzel bi Doğum olur ikinizde sağlıklı olun inşallah 😘🌸
Beyza_07 Aminee32 sancılarım vardı canım durduramadılar bebek gayet iyiymiş sağlıklıymış 2.350 grmmı ne doğmuş haftası erken olduğu için küveze aldılar bende şimdi daha iyiyim agrım var az bişey🥺🌸😊
Aminee32 frambuaz innaki şuan 35 i görmek için can atıyorum benimki sıkıntılı baya o sebepten 35 i görsek gene şükür diycem korkma yani doğsa bile bisey olmaz inşallah
Aminee32 Beyza_07 ne kadar küvezde kalacakmış kaç gün maşallah 🧿 tez vakitte kavuş inşallah bende erken doğumdan çok çok korkuyorum :(( ne bileyim iste insan üzülüyor
frambuaz Aminee32 zaman hızlı gecıyor canım gorursun inş o haftaları da bakalım artık umarım normal kasılmalardır doktor 10u gecerse onemlı demıstı ama sayamıyorsun kı oturunca cok hıssedılmıyor kasılması yada sureklı kasılma halinde oldugu ıcın normal halı nasıldı unutuyorsun