balbocegim27 @ayazinannesi0617 kızlar kusura bakmayın anca bakabildim bebeğimle ilgileniyordum. Anlatayım..
3 haftaya yakın hastanede yattım. Sancıyla gittim 1 cm açıklığım vardı 36. Haftamdaydık. Bebeğimin kalp nabzı yüksekti direk yatış verdiler. Aynı zamanda geciktiri serum taktılar ardından normal odaya alındım. Gün içinde çok fazla Nts ‘ye bağlanıyordum. Kalp nabzı yüksek, 2 hafta önde, suyum fazla ve iri bebek teşhisi konularak riskli gebelik dediler. 3 hafta içerisinde hep farklı doktor geldi. Gözümün içine baka baka bebeğiniz ölü doğabilir dedi. Kalp nabzı yüksek diye Covid’ den bile şüphelendiler. Yaşadığım stresten dolayı tansiyonum şekerim çıktı. Her 2 saatte bir ölçüm yapılıyordu. Sonra bir gün travaya indirildim. Suni sancı verildi bebeğin tepkisini ölçeceğiz dediler. Bebeğim tepki vermedi 2. Suni sancıyı bağladılar. Mahvoldum. Aynı zamanda saatlerce NTSye bağlı kaldım. Panik atağım var diye normal doğum yapamacağımı söyledim zorlayacaksın dediler. 3. Günün sabahı saat 7de propes takıldı vajinaya açılma olması için uzman doktor gelip konuştu işte bebeğinizin kalp atışı yüksek bunun nedenini araştırmak için çok geç bebeği alabiliriz ama ölü doğabilir diyerek söylediler. Ardından söyledikleri gibi gelip kontrol etmediler. Normal doğuma zorlandım ama sezeryan olabilir diyerek 3 gün aç bırakıldım. 20 Temmuz akşamı saat 9da başıma 6-7 doktor geldi elle muayen ederken kanamam başladı ve acil sezeryana alındım. Doğumhanedeki doktorum hastane bakımından tek şükrettiğim şeydi diyebilirim. Zaten spinal oldum ama açlıktan bayılmışım ameliyat ortasında ayıldım. Bebeğimin solunum yetmezliği olduğu için görmeden yoğun bakıma alındı 4 gün orada kaldı 4. Günün sonunda kızıma kavuştum. Benim hikayem böyle ama herkesin doğumu kendine özeldir kızlar unutmayın. Rabbim ikinize de bir avazda kolaylıkla doğum yapmanızı nasip etsin inşallah. Benim şans yüzüme orda gülmedi inşallah sorunsuz bir şekilde bitmiş olur her şeyiniz ❤️🌼🤲🏻