ebru23 39+6 bende senin gibiyim canım ama gitmedim ne nişan ne su görmedim belki daha hazırlanıyor o yüzden yavaş yavaş oluyordur benim az da olsa hafifledi gibi ama bel ağrım var çok düzensiz sancim var takipteyim düzene girerse gidecem benimde 3. Doğumum olacak bende de ilk defa oluyor böyle annem daha yenidir bi iki güne de doğum başlayabilir bi haftaya da diyor 🤷🏻♀️sende kendini biraz dinle 2. Doğumunmuş az da olsa anlarsin