İyi geceler, sanırım covid aşısı oldunuz.biontech iki doz oldum çok şükür hiçbir yan etki yapmadı.yspanlarda 2-3 güne geçiyor ama psikolojik olabilir asi olduğunuzu düşünmemeye çalışın bir de doktorum izin verdiği için ben agrim yokken aşı sonrası hemen bir parol almıştım. Şikayetleriniz devam ederse kesinlikle bir gorunun ,umarım gerek kalmaz 🤲