24+5 haftalık olduk ama hasta oldum kayınpederimle kayınvalidem griplerdi onlardan bulaştı banada test yaptırdı kayınpeder negatif çıktı ama ben hala tedirfinim hastaneye vs gidemedim biontech aşısı 2 doz vurulmuştum ama yaşayan var mı aşı olup corona olan