Nurgul1606 35+6yım 2gündür belim sırtım cok agrıyor .. normal mi aynısını yaşayan var mı ? Erken dogum belirtisi mi ?
Bertasi25 Nurgul1606 benimde çok agrıyor belim bende baklim burda 34 haftalıga giricem acaba. Neden 😕
Abcd05__ Nurgul1606 merhaba ben 32 haftadayim uzun süre oturunca yada biraz ayakta kalınca bel ağrısı oluyor ama normal dedi doktorum bebek büyüdükçe vücudun ağırlık merkezi bel e baskı yapıyormuş
Nurgul1606 Babymoomy 3hafta önce erken dogum riskiyle hastanede yatmıştım dr belin vs agrırsa hemen gel demişti .. kontrolüm ctsi napsam bilemedim