Gkc123 Normal doğum ise bunun belirli bir süreci yok aslında ama normal doğum genellikle yavaş seyir eder. Suni sancı da aynı şekilde muhtemelen sabah doğar.
Eğer kendi sancınız gelirse suni olursa yarın öğleni bile bulabilir şahsen ben iki çocuğumda da birinci suni sancı gece 1 de yattım ertesi gün öğlen 4:3 geçe doğum yaptım üstelik ilk gittiğimde 4 cm açıklık vardı.
İkinci gebeliğimde kendi sancım gelmişti o güzeldi :) çok canım yanmamıştı ağrı açısından saat 1 buçuk gibi gitmiştim sabah 8 de doğum yaptım.
Şimdi 3. Cüye hamileyim bakalım 😇
Hayırlı doğumlar olsun inşallah 🙏🥰sağ salim kavuşun miniğinize bol bol odada yürüyün açılma daha da kolay olur çömelir vaziyet otur kalk yapın hastane de varsa özeller de oluyor bazı plates talep edin merdiven çıkın