Ilaydaozkan8 xx1903 reglm 3 gün geçikti beta 411 çıktı dün tekrardan kan verdim 822 ye yükselmiş yarın keseyi göreceğiz inşallah şuan tam 5 haftalığız
_gmzenur_ xx1903 hayır 5 gün vardı regli olmama canım dayanamayıp ilk erken gebelik testi yaptım sonra kan verdim
prensesimveannesi xx1903 yok hayır 5 gün vardı ben anlamıştım test yaptım silik çıktı hemen kan verdm 26 çıktı 😂