Black-34 Merhaba hanımlar bugün belim çok ağrıyor neden olabilir daha önce yoktu ama erken doğum belirtisi falan değil kalça çıkığı şeklinde ağrıyor 😤çok rahatsız oldum bugün ilk defa birşey de yapmadım 3. Gebeliğim