bahar3589 2019da yaptım ben suyum gelmişti apar topar gittik zaten koydular beni sancı odasına benle birlikte 4 kişi vardık Allah’tan bağıran çağıran yoktu yoksa bende kötü olurdum.sanci birden bı vuruyo çağırmaya calisiyom kimse gelmiyo daha sonra geliyolar diyolar açıklığa bakcaz sancı odasından karşıya doğum yerine yurutuyolar ne kola girmek var ne bişey tek başına yapıyosun işlerini gidiyosun cikiyosun çatala yine tabi tek başına Allah’tan bı temizlikci abla vardı orda bana yardım eden o vardı yoksa kimsenin umrunda değilsin öyle gel git zaten 7 saat sonunda doğurdum ben ama o catalda çocuk çıkarken dikerlerken falan görmeyen kalmadı temizlikçi adamlarindan tut stajerlerine kadar yol geçen hanı gibi hepsi gördü doğduktan sonra şükür dedim hepsi bitti ağrı sancı hicbisey yoktu bide normalde kontrole cagirirlar şunu bunu yap derler beni kontrolede cagirmamislardi.tabi yine sana engel olmak istemem 2 sene olmuş belki duzelmislerdir