Sultan3455 göğüslerdeki aşırı sütlerin kanallardan dolayı orada birikmesi canım bende de vardı bekarken korktum doktora gittim şaşırdı genelde doğum yapacak veya hamilelerde olur demişti şuan biraz inmiş durumda hala var yani süt bezlerim çok çalışıyormuş benim seninde ondandır korkma yani 🤗 inşallah bana da nasip eder bir evlat . Sağlıkla kucağına almayı nasip etsin rabbim 🤗