Kızlar merhaba ben şuan 14 haftalık gebeyim. Doktorum bana gyno ferro sanol ilacını verdi kullanmam için. Sabah aç karna içtim fakat gün boyu beni fazlaca 5 6 kere kusturdu ne yediysem çıkardım. Bu durumu yaşayan başka biri oldu mu ? Kullanmayı kestim birdaha içmedim sizce devam etmeli miyim ?