Kızlar 15 günüm kaldı biran önce doğurmak istiyorum aşırı bir korkumda var tabi ama epidural olacağı için eskisi kadar yok. Doktorum hurma yiyebilirsin ama kesin başlatıyor diye bişey yok 1 2 tane ye daha fazlası zarar şekerli sonuçta dedi. Doğurmak istiyorum artık 😂 genelde nst de sancılarım 20 70 arası ama devletteki doktorum normal diyordu bebek hareketli olduğu için sanırım hiç durmuyor 😂 şaka maka sancım olmazsa 15 günde beklemek istemiyorum sabırsızlandım 😂