Cansu-12345 ben bugün doğumumu gerçekleştirdim şükürler olsun ki sabah yatışım yapıldıktan sonra suni sancı sadece 2 3 dakika verildi ve bebeğimin kalp atışları 40a kadar düşüş gösterdi hemen sancıyı kesip bana oksijen taktılar ve acilen sezeryana aldılar sadece 10 dakika içinde kızım oldu benim işlemlerim vs yarım saat 40 dakika da çıktım. Ama maalesef bebeğim kakasını yutmuş ve şu an küvezde ne kadar durucak onu bilmiyorum. 4 5 gün öncesinde yapmış biraz daha geç kalsaymışız zor duruma girebilirmiş yarın sabah tekrar kontrolü olacak sabırsızlıkla bekliyorum kızımı