Kızlar cuma günü sağlık ocağına kan verdim. Doktor istemişti aile hekimim.
Pazartesi 14.00 da gel dedi ama bugün gidemedim. Sağlık ocağının kan sonucu enabıza düşüyormu baktım ama düşmemiş sonuçlar yarın da gitmeyi gözüm hiç kesmiyor. Çarşamba günü zaten hastane randevum var. Napsamki ya 🤔