Anne74 Progestanı fitil formunda kullanıyorum 200 mg ı günde 2kez. Çok uyku yapiyor bi de kusma yapiyor sizde de oldu mu?
Neslisss123 Anne74 Agizdan alinca söylediğiniz yan etkileri yapiyor diye biliyorum.Bende iki aydir fitil olarak kullaniyorum hiç yan etki olmadi🤔
gizem-ipek Anne74 Bende 3.ayımdan beri sabah akşam fitil olarak kullanıyorum şuanda 7.ayımdayım hiç yan etkisini yaşamadım şuana kadar.
Ilkayy Anne74 uyku ve başdönmesş oldu bende günde 3 defa ağızdan kullanıyordum 2 hafta sonra bütün yan etkileri geçti
Anne74 Saadet14 belki kusma bebegin gelişiminden dolayıdır, çünkü ilk kez bugun aşerdim. Limon aşerir mi insan çok tatlı geldi
Baharize Ben agizdan aliyorum. Bana bir etkisi yok ama yasadigin sikayetleri yasayan cok kisi duydum. Gayet normalmis.
Kubra2727 Progesteron bende hapida ,fitil olarak kullanimida, igneside her türlü yan etki yapti baska markaya gecis yapabilirsin doktoruma soyleyip cesit cok var
mavininkadini_95 Yaklaşık 3 ay fitil olarak kullandım baş dönmesi kusma mide bulantısı olmadı. Sadece vijanada kızarıklık tahriş yaptı. Pişik gibi onda krem kullandım. İlacı keseli 4 gün oldu yeni yeni iyileşme var.
Ask0507 Ben 9 haftalığım doktor bana hem fitilini verdi 2 hafta önce hemde haftada bir gün 4 iğnesini verdi. İğnelerde yan etki olmadı hissetmedim. İlk fitil olarak başladım progestana ama 1-2 saat içinde eriyip full çamasırıma aktı bir hafta kullandım öyle ama eziyet bütün gün kirli çamaşırla. Sonra hap olarak içmeye başladım 3 gün kullanabildim işkenceydi hep sarhoş gibi gezdim hep midem yandı başım çok döndü herşeyi çift gördüm 3-4 gündür kullanmıyorum bıraktım doktorumun henüz haberi yok çarsamba söyleyecegim
Anne74 Ask0507 bırakma canım doktor ne tavsiye ettiyse onu yap, bide fitili uterusa yerleştirdiğine emin misin? Çünkü ben ilk vajina ağzına yapıyordum(tabi bilmeden) sonra bi baktım akıntı cok oluyor. Daha da ileriye yaptım sonra o kadar bi kirlenme olmadı. Sonucta vucud emiyor