EsraYsf Kizlar ben yemeklerden tiksindim ve salçalı yemek adına birsey görünce aklıma gelince oguruyorum yediğim şeyler peynir ekmek salatalık zeytin yogurt .. dun bütün gün ne yediysem cikti dr ilac vermesine rağmen böyle olan var mı nasil başa çıktınız?
12mommy EsraYsf 11+5 benimde cok sukur bir haftatir ilac kullanmıyorum ve kusmuyorum valla kendi kendine geciyor sanirim canım bende aynj sen gibiydim
alyaninannesi2 EsraYsf 16 ya kadar normal ama doğuma kadar olan da çookkk nadir. İnan son 1 kaç ay kala da ne bulsan yemek istiyorsun o daha kötü 😂😂
Selenimo EsraYsf Salça yazısını bile okuyunca böğürüyorum :) Bende sizin gibiydim 5. Hafta da başladı 8. Haftanın sonunda evimi de kocamıda tiksindim:( kalktım geldim memlekete annemin yanına ve çok iyi geldi şaka gibi ama gerçekten mide bulantım çook azaldı. Şehir değişme imkanınız varsa eşinizle hafta sonları gidip bir yerlerde kalın inanın o bile iyi gelir
Beyza00_ EsraYsf 11+6 yım sürekli istifar etmiyorum ama edince rahatlıyorum anca. Bende herşeyden tiksiniyorum öğürüyorum hemen yumuşatıcı parfüm et tavuk buzdolabı herşey kokuyo burnuma ne zaman geçecek bilmiyorum yemek bile zor yapıyorum 😥
EsraYsf 12mommy yaaaa ne kadar güzel çok şükür gecmis darısı bana insallah .. ogluma corba yaparken yada esime yemek yaparken kat kat maske takıyorum birde üstüne tülbent cam sonuna kadar açık.. Karnim açlıktan geberiyo halsiz düşüyorum ama yeme isteğim olmuyo çok zor coook insallah geçer 😩
EsraYsf alyaninannesi2 inanirmisin boyle deliler gibi yemek yediğim zamanları özleyeceğim aklıma gelmezdi ilk geceliğine böyle değildim 😁
12mommy EsraYsf ahh bacim allah kolaylık sabır versin inşallah en kısa zamanda geçer 😔açlık cok kotu ben en sonunda artık birseyler yiyordum kuscagimida bilsem bunyen zayıf düşmesin ye bosver vitamini al sen kusarsan kus sonra
EsraYsf Selenimo ahhhh nerde oyle bir şans bi kac sokak altta annem.var bir oraya gidiyorum geliyorum kendi yaptığım yemekleri falan yiyemiyorum kokusu yinede tıkıyor sanırım 🤦♀️
EsraYsf 12mommy canim oyle de içim dışıma çıkıyor artık esim de diyor dayanamayıp canın ne istiyorsa ondan soyliyim ye garibim bilmiyoki anlamıyor sagolsun düşünüyor ama kusunca rahatlıyorum
mommyciks 13+2 olduk sanırım en çok bugün kustum. Azalacağına arttı bir kaç gündür 🙄 ekşi elma iyi geliyor biraz bana . bebislerimiz sağlıklı olsun da geçer herpsi inşallah
EsraYsf mommyciks bende öyle elimde elmayla yatıp kalkıyorum gecen aksam yemeği niyetine 1 paket tuzlu çubuk kraker yedim🤦♀️😩😁
Beyza00_ EsraYsf önceden nasıl heves ederdim hamile görünce ama işin içine girince herşey alt üst oldu 🤪
Beyza00_ EsraYsf Adam akıllı beslenemiyoruzki ilk 3 ay ne kadar önemli haftada iki kere balık ye diyo bünye kabul etmiyo ben nörüyüm 😂 yumurta süt et balık hiç bişey yiyemedimki
Elofasya EsraYsf offf çok çektim ondaan. Ben ilk hamileligimde 9 ay boyunca kustum 🙄 inanirmisin esimin yaninda yatamazdim bana kokuyor gibi geliodu. Mutfaga giremezdimm yerlerde surunuyordum reflu olmustum kusmaktan icim aciodu resmen. Smdi 2 inci hamileligim hayla kusmalarim var ama cok sukur ilki gibi degil bunda sadece sabahlari🤦♀️ 12 haftaligim bu arada. Insallah bir an once gecer
EsraYsf Beyza00_ Ayyyy kabiz olucam diye korkuyorum.resmen ye ekmek ye ekmek kızartması 🙈 şu da içilmiyor boş karna haftada toplasan 5 bardak icmem