Merhabalar 32+4üm. Bu hafta sancı ile gittiğimde böbreğim büyüdüğü için olabileceğini söyledi doktorum. 2.gebeliğim ilk gebeliğimde de olmuştu ama 38. Haftadaydı 38+6 da zaten doğum yapmıştım. Bu durumu yaşayan var mı? Doktorum bir sıkıntı olmadığını söyledi şimdilik ama yaşayan var mı merak ettim?