ayse12211 bizimde ailelerimiz aldı çoğu şeyi hediye gelende çok oldu biz eşimle çok fazla bir sey almadık , sadece dolap beşik banyo ürünleri bebek arabası kaldı, simdiye denk hastahane ve tekstil alinanlar 4 bini buldu ,bizde 2 sene önce evlenirken eşimle ortak kararımız her seyi ikimiz yapmaktı ailelerimiz kararımiza saygı duydu esimle ikimiz yaptik evimizi ,evimiz vardı içini yeniden tadilat yaptık tabiki ici de dişi kadar tutuyor 2 sene önce evi sıfırdan kırdık yeniden yaptık eşim tadilat ve eşyaları üstlendi bende beyaz eşya ve mutfak urunlerini eşyası beyaz eşyası düğünü kınasi tatili vs 200 bini bulduk düğünden sonra toparladık zaten hesaplı ve düşünerek gittiğimiz için hep çok şükür dedim 2 sene sonra bebek dusunuyorduk dusundugumuz de nasip oldu ❤, şimdi de bebek için hep bir elden alıyorlar 😊