Ecemeylul niye korkuyorsun ki tabi ki kolay değil ne sezaryen ne normal doğum ama bizim yapımız doğuma müsait öyle yaratıldık. Eskiler düşün millet tek başına doğurup işine gücüne devam etmiş. Korkma yaklaştıkça bende bazen tedirgin oluyorum ama sonu çok güzel olacak mucizeni sağsalim kucağına alacaksın. Rabbim sana da bana da tüm gebelere de hayırlı sağlıklı sıhhatli çabucak kolayca doğurabilmeyi nasip etsin 🙏💙🧿🤲