EsraYsf Tatlis annelerimiz İstanbul Avrupa yakasında oturan canlar hangi hastanelere gidiyorsunuz ? Memnunmusunuz ?
Yenianneadayi2208 EsraYsf Ben Burak özköse nın kliniğine gidiyorum ve oldukça memnunum kendisinden. yeri Gaziosmanpaşa da.. Anlaşmalı hastanelerde doğum gerçekleşiyor.İnstagramdan bakıp fikir sahibi olabilirsiniz.Normal ve ssvd destekleyen bir doktor kendisi 😊
EsraYsf Yenianneadayi2208 irem_altun74 Nesrin hanımı çoğu kişiden duydum evet bende oğlumu o hastanede nesrin hanımda yapacaktım fakat bayram tatiline denk geldi doğum devlete gittik 🙈
irem_altun74 Özel Güneşli Erdem Hastanesine gidiyorum ilk hamileliğimde de gittim bunda da gidiyorum canım çok memnunum doktorum Nesrin Gökçen