edaer ben 19 gün önce hayat’a doğum yaptım eşiniz ve 1 kişi daha kalabiliyor ben sadece annemi istedim annem kaldı ama 2 kişi Kalabiliyor özellerde kadın erkek ayırımı yok şuan pandemi var diye 2 kişi ile kısıtlı eskiden isterse 5 6 kişi sabaha kadar odada olabiliyordu devlet hastanelerinde doğum bölümlerinde ayrım var kadın kalabiliyor sadece