HazalKele 1.sezaryenimde pijama götürmüştüm ama hata yapmışım. Altına bez konuluyor, tuvalet ihtiyacın oluyor. Kesinlikle gecelik götürmeni öneririm. Uzun olabilir fark etmez, toplaması kolay oluyor. Sana yardıma gelecek kişiyi de uğraştırmamış oluyorsun. Ben şimdi gecelik alacağım bakalım.