344334 Kızlar 39+0 olduk bebeğimin başı aşağıda ama kanala girmiyor nst normal sancı kasılma hiçbir şey çıkmıyor normal doğum artık imkansız mı bilmiyorum ne yapacağız @
61Elif 344334 benimde bugün 40+0 oldum bebek kanalda fakat sancım felan hiç bir belirti yok sadece kasık ağrılarım var çok zorluyo beni artık hayırlısıyla doğurmak istiyorum 🙆♀️😟
Zeynepssss 344334 bende 39 aynı ne kanala girmiş ne sancı var doktor geçen hafta kanala girerse doğum başlar zaten dedi beni rahatlatmak için sanırım öyle dedi çünkü kanala girip hala sancısı olmayanlar var dimi
herhangibirkullanici 344334 ellerinizle ördek yürüyüşü yapar gibi oturarak yer silebilirsin canım bu kanala girmesini kolaylaştırıyormuş
Karamelasepeti 344334 dogum anında ble girebliyorlar. Her gebelk farklıdır bazısının haftalar önceden girer. Benm 41+1 de ble hala girmemişti
Busraderecam Zeynepssss benimki kanala girmiş ama ne sancı var nede açılma 0 dedi doktor ne yapıcam bilmiyorum 40 haftalık şuan sezeryan istiyorum
Karamelasepeti ceyliiiiii suni ile dogmu baslatmak istedi doktor kabul ettim o zaman. Ama sıfır açılma rahim ağzı dahi yumusamamıştı saatlerce suni sancıdan sonra açılma olmayınca sezryan alndm bebegn kalp atşşarınn zayflamasındndan dolayı