mmrv Emirrr bende tup bebek.oldugu icin ilk 3 ay kullandim. Progesteron hormonu dusuk onleyici. Doktorun dediyse mutlaka kullan faydasini da.gorursun insallah.
Emirrr Okaradeniz ya bana da doktor verdi kullanıyorum suan ben 28+2 yim ama bana rahim boyunda kısalma olmuş dedi. Peki size faydası oldumu ilacın
Okaradeniz Sorunlarimiz ayni degil canim.o yuzdem bisi diyemicem ama bu jellerin hic bi zarari yok aksine faydasi var mutlaka kullan ihmal etme sakin.
Since25 bende dün asilama yaptirdim suanda bu jeli kullaniyorum, ilk asilamam tuttu ama düsükle sonuclandi 9.haftamda simdi tekrar denedim insallah bu seferde tutar ve devami gelir 🙏 peki siz gunde kac defa kullaniyorsunuz?
Emirrr Since25 ben günde 1 defa kullanıyorum. Ben aşılama veya tüp bebek yaptırmadım sadece erken Doğum riskim vardı rahim yolu kısalınca ondan verdi sanırım
Patito__ Kizlar elimde bir kutu ve ayriyeten birkac adet daha cronen jel var ucretsiz vermek istiyorum istanbul avrupa yakasindayim alabilecekler bana ulassin lutfen
Since25 Patito__ gebelik testi yapana kadar gunde 2 defa kullaniorum bugun bir kutu daha alicaktim recetemin gunu gecmesin diye ama ücretlide alabilirim 😊
Since25 cherry6128 benim ilk gebeligim dusukle sonuclandigi icin bu sefer sabah aksam verdi doktor korkuyorum bi zarari olur mu diye ama doktorun dedigine de uymak zorundayim tabi
Patito__ Since25 yok cnm cok skur ben kendiligimden hamile kaldim onun icin hayrina verecegim elimde bir kutuda estrofem vr glifor vr ihtiyacn vrsa bnlrida veririm
cherry6128 Since25 ben 11.haftamın sonuna kadar kullandım canım ek olarak bide ıgne verdi 3 Gunde bir onu vurulucam. Saglıkla bebeklerımızı kucağımıza aliriz ınsallah