Burcum94 ilk bebişimi öğrendiğimde 5 haftalıktı ve ben o ay regl olucam diye bekledim üç gün öyle bi ağrıydı yani. Ki genelde benim her reglim çok şiddetli olur meğer bebek varmış ve yerleşiyormuş bir iki ay sürekli regl olacakmışım gibi ağrılar yaşadım rahmin genişledikçe de olcak korkma ama hep koru kendini ilk üç ay çok önemli hep uzan Sonrasında geçiyor 😻