Peri07 Kızlar bana doktorum aç gel dedi gittim kan aldılar sonrasında kahvaltı yaptım 2 saat sonrada tokluk kanıma baktılar herşey normal çıktı ama bana açlık kan şekerinden sonra solüsyon aldırıp içirmedi sizde de yaşayan varmı bu durumu ?
Beste0636 Peri07 size arkadaşın dediği gibi açlık ve tokluk şekerine bakılmış ben cuma günü yaptırdım açlık şekerime bakıldı 75 mg glukoz ictim 1 saat ve 2 saat olmak üzere 2 kan daha verdim şeker yüklemesi yapılmış oldu
gozdekrks Peri07 cok sorun değil her doktor o içeceği icirip yaptırmıyor. Açlık tokluk bakılsın çoğu zaman yeterli oluyor.
Fadikb Peri07 yani şeker yükleme testi sizin dediğiniz gibi yapılmaz. Önce aç karınına kan verilir daha sonra size şekerli birşey içirilir birer saat araylada kan alınır
Beste0636 Ilossuzun gebelik şekerim çıkmadı şükür ancak yaptırmadan önce çok araştırdım gebelikte şeker farkedilmezse doğan bebekte şeker hastalığı ortaya çıkabiliyormuş. Hem annem hem babam şeker hastası ailede de olduğu içim yaptırmak istedim Hem çok ağır bişey değildi gazoz gibi bişeydi 2 baklava şekerinde oluyormus günlük Hayatta daha fazlasını da tüketiyoruz