Şu dk itibariyle 35+2 yiz son haftalar artık ..25 nde muayene gideceğiz tekrar ..doktor bundan sonra haftada bir görmem gerekiyor dedi bakalım hayırlısıyla sağlıkla gelsin herkesin inşallah Cihangir paşam..erkek bebekler bazen 10 gün geç gelir derler ama bakalım Allah hayırlısıyla sağlıkla herkesin bebeğini kucağına almayı nasip etsin