Dibidixx Kızlar uni baby ‘ nin sıvı deterjanını almayı düşünüyorum ama krem rengi ve mavi rengi var , hangisini tercih etmeliyim ? bir De kaçıncı haftada yıkamaya başladınız sizler
FundaMuminCoskun Dibidixx bende unıbaby almayı dsnuyorum mavı kapagı ıyı dıyolar ama bnde bılgıleneyım senın sayende canım
Ebrar34 Dibidixx deterjan önermiyolar bebeğin alerjisi olabilir sabun tozu kullanın gayet te güzel ben onunla yıkadım
Sinmn Dibidixx iki buçuk yaşında oğlum var ben ona mavi rengini kullandım şimdiye kadar, şimdi de ikinci oğluma kullanacağım..
Edbanne Dibidixx Ben 6 yaşındaki oğluma kullanıyorum mavi kapaklı olanı. Şimdi de doğacak olanın çamaşırlarını yıkadım aynısıyla. Ben beğeniyorum ürünlerini. Hatta şampuan, losyon da aynı markadan aldım.
crash Ben krem rengi olanını aldım 35.haftamda yıkadım kıyafetleri bir de yumuşatıcısı var uni nin onu kullandım.
Dibidixx FundaMuminCoskun Migros’ta geçen hafta indirimdeydi ama renk konusunda karar veremeyince almadım 23 tl idi
Dibidixx Ebrar34 kendi kıyafetlerimi de sovo deterjanla yıkıyorum o yüzden makşnaya toz katmak istemedim , bir de toz deterjanlar kalıntı bırakıyor diyorlar
FundaMuminCoskun Dibidixx dalan roxy de onerıyolar toz deterjan dun kıpadan baktım lavantalısı ve cıceklısı vardı ıkı cesıt ondanda emın olamadım bebegıme alerjı ypcak bısı ıstemıyorum ama bılmıyorum da