Minmin Kızlar merhaba pazar günü regl olmam gerekiyordu olmadım kan verdik 19,80 çıktı ağustosta kimyasal gebelik yaşamıştım aşırı tedirginim o yüzden Bugün yani salı günü kan vereceğim inşallah değerleri güzelce artar 🥺
Minmin Papatya17 amin dilerim rabbim bütün bebek bekleyenlerin kucağını boş bırakmaz, olanların da sağ sağlim kavuşturur 🌸
Minmin Ahsen34 evet kanamam oldu adet olarak geldi zaten gecikmeli beta yanlış hatırlamıyorsam 170’di
Minmin Beyza2727 pazar regl olmam gerekiyordu işte o gün kan verdim 19,80 çıktı salı tekrarladım 55,40 çıktı ikiye katlanmış bugün tekrar vereceğim bakalım gecikmenin beşinci gününe girdim geç döllenme sanırım