MMmerve_ ilk gittgimde 4-5 haftaliktim. Sonra 12 de gittim o da cinsiyet öğrenirim diye ama öğrenemedim. 16 da gittim sonra. Bir sorun yok çok şükür o yüzden pek düzenli gittiğim söylenemez. Bazen bir buçuk ay oluyo anca gidiyorum. Şimdide iki ay olacak yarın gideceğim 😂 bir sorun yoksa muayeneye gitmeye gerek yok diye düşünüyorum. 28 haftalığım bu arada.