1255 Kızlar sabah saat sekizde sezeryan dogumum var spinal olucak dua edin bana biraz korkuyorum heycandan uyyamiyorumm
Mrvygit 1255 hayirli doğuum nasip etsin rabbim saglikla al uyu dinlen yarin bebegine enerji topla dogum esnasinda biz hamilelerede dua edersen sevjnirimmm😘😍😍
Happy-41 Denizyildizii benimde perşembe sabah sağlıkla, kolaylıkla geçsin inşallah hepimizin doğumu insan stres oluyor şimdiden uyuyamadım
1255 Happy-41 Aynen oluyo canim vlla uyu son gun hic uyunmuyor heyecandan 😁 insallah sende saglikla kavusursun bebisine amin 💜
tirtilinannesii İlk gebeliğim ve bende sabah doğum yapıcam heyecandan uyandım uyuyamıyorum daha da 🤦🏻♀️
1255 tirtilinannesii 😁bnde oyleyim deli gibi geziyom evin icinde kalktim saclarimi duzlestirdim bari oyalanayim diye uyku flan klmadi saglsalim kavusuruz insallah bebekllerimize cnim sen kac haftaliksin
tirtilinannesii 1255 Amin inşALLAH ☺️40+4 ne sancı ne de açılma var bakalım hakkımızda hayırlısı valla bende dua ediyorum bol bol inşALLAH herşey gönlümüzce olur kolay bi doğum nasip olur 🤲🏻
Happy-41 1255 çok teşekkür ederim amin 🙏aynen uyuyup dinlenmek lazım ama uyku yok garip bi şekilde yorgunluk çok 🙈
Aylin_16 Ayy çok heyecanlı canım olsun tatlı bit telaş bu sağlıkla kavuşun inşallah göz açıp kapayana bitsin gitsin tüm ağrı sızın 🥰
Zeyzeynoo 1255 Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah ağrın sancın olmasın çok güzel geçsin inşallah yavrunu kucağına al odana çık herşey güzel olsun🤲🏻🤲🏻🤲🏻