Öncelikle hayırlı akşamlar. 23 haftalık hamileyim ve çok ağrım var. Kalçamın üzerine oturamıyorum. Vajinada bişey batıyor sanki. Çatı ağrısı gibi bir ağrı. Yürürken ayağımı kaldıramıyorum sürüye sürüye yürüyorum. Yatarken sağa sola dönemiyorum. Bu akşam başladı. Kanama lekelenme vs. olmadığı için gece acile gitmedim ama devam ederse sabah gidicem. Sizin başınıza böyle bişey geldi mi. İlk hamileliğimde hiç yaşamadım. Tedirginim.