ozlemak42 KardelenYunusEva ateş sayılmaz canım o 37 ateş ondan sonrasıda 37 buçuktan sonrasıda yüksek ateş benim kızım 38 buçuk ateşte havale riski geçirdi 37 buçuk oldumu başlıyorum soğuk uygulamaya
KardelenYunusEva irem_altun74 irem_altun74 iç ateşi nasıl anlayabilirim canım şu an herhangi bir sıkıntı yoktuda biraz kıpır kıpırda huzursuz gibi ölçeyim dedim öyle çıktı merak ettim bende