aysesakaryaa 12 hafta biraz erken. Bence doktorların tahmin etmesi ya da doktorlardan tahmin istemek hiç doğru değil insanın kafası da karışıyor. 15. Haftaya kadar beklemek en doğrusu 😊 benim bebeğimde direk bacak arası fotoğrafı vermişti ben ona rağmen doktor erkek diyor ama kesin değil diyordum. Sonra kesinleşmişti. Allah nasip ederse yeniden hamile kalırsam doktor tahmin yürütmeyi teklif etse bile istemeyeceğim. İleriki haftaları bekleyeceğim 😊