Mehmet_aras Hayırlı akşamlar hanımlar bı sorum olacak bel fıtıgı olupta kaçıncı hafta doğum yaptınız ne gibi zorluklar yaşadınız benimle paylaşırmısınız🌺
Tazegelin12 Mehmet_aras Erken doğum riskim vardı 22 haftadan itibaren ilaçlarla durduruldu daha sonra gelmek bilmediği için 41 de Sezeryan oldum 10 saat suni sancı sonucu
Mehmet_aras Benim üçüncü gebeligim cuma günü sezeryan için gün vericek doktorum benim gübi olupta kaçıncı hafta doğum yapıldı onu merak ettim teşekkür bilgin için🌺