Deniz2961 deno1 Deneyimli bir anne olarak en gereksiz şeylerden biri bnce normal.pijma.cok.daha kullnsli
A_S_K deno1 Ben normal askılı üst alt pijama aldım. Yanımada hırka koyucam bitti. İlla gömlekli falan olmasına gerek yok
Tazegelin12 deno1 Trendyol indirimden 2 tane pamuklu normal pijama aldım kış bebesi olduğu için ilk oğlumda da normal almıştım daha kullanışlı oluyo sonrada kullanılıyor hem
Melos1 deno1 https://ty.gl/pdmz88lrf1 bende yeni bunu aldım daha gelmedi hem öyle cook abartı değil hemde hos. Fotoğraf cekimi için aldım bide normal pijama takımı aldım gömlek tarzı
deno1 Deniz2961 bende zaten normal 1 tane gömlekli aldım dantelli falan sevmiyorum başka nasıl birsey alsam diye baktımda bulamadım
Busradlr99 Deniz2961 aynen öyle wakikiden aldım kargoda ıkı tane bırı kısa kollu öbürü uzun kollu pijama takımı aldım
Asgtk Bencede logusa geceligi saçma ilk kizimda özendim aldim giyemedim bile suan ise 2 tane normal aldım
ElifB08 deno1 https://imgyukle.com/i/kyPXWU https://imgyukle.com/i/kyPgPH Bu ikisini aldım, geldiğinden beri aşk yaşıyorum diyebilirim
mutlugebeee deno1 Bende lohusa takımı sevmiyorum doğum sonrası da giyebilmek için bu ikisini aldım aynı resimdeki gibiler yumuşacık ikisinede bayıldım🌸 https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/urun/LC-WAIKIKI/kadin/Pijama-Takim/5238965/1790910 https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/urun/outlet/LC-WAIKIKI/kadin/Gecelik/5077420/1751502
Seymaayyy Bende almadım birtane uzun elbıse gecelık aldım sabahlık takımım vardı kullanmamıştım penye onuda bölerek zaten doğumda falan gıyerım dıye almıştım bunları kullnıcam fazla bıle 🤷🏻♀️
deno1 Seymaayyy ben Ankaradayım ocakta olacak doğum evdede giymek istiyorum gelince ve çok soğuk elbise alırdım bende ama malesef donarım😅
FeriDee deno1 valla bnde aldım takım olarak ama hiç giyemedim deneyim dedim o şişkinlikle olmadı bile göğüslerim falan hiç hoş durmadı gereği yok bence onun yerine güzel bi pijama takımı bide sabahlık daha güzel gözüküyor bence
Nagihanusbrk 1 tane önden dugmeli ikili takım aldım 1 tane önden düğmesiz düz sade ikili takım aldim lohusa takimi felan almadım gereksiz bence . Bu 3 .Cocugum her zaman giyebilcgm bir gecelik almayi tercih ettim. 1 tane de boydan vardı duz gecelik