Kızlar aslında arama butonu aktif olsaydı hiç konu açmicaktim ama meraktan da duramadim . Bu ay klomen kullandim hatta adetime 2 gün kala doktor muayenesine de gittim doktor gebelik olsaydi gorurdu diye tahmin ediyorum ama emin de degilim . Adetim 2 gün gecikti önceden hic aksamadan gunu gunune adet olurdum . Bu ay gecikmem oldu test yaptim negatif cikti hep . Goguslerim patlical gibi cok sisti ve cok aciyo dokunamiyorum . Ne adet agrisi var ne sizi . Hatta yol yurudugumde veya temizlik yapayim hemen adet gunumden 1 2 gün once regl olan biriyim . Sürekli süt beyazi akinti gelip duruyor . Neden olabilir acaba bilgisi olan yazabilirmi ?