Deniz59 AnneBebek0 evet sen baya geç kalmışsın 😁 ben o haftalara kalmak istemiyorum devletemi gidiyosun
AnneBebek0 Deniz59 Insallah kalmassin erkek cocuklari gec dogar diyorlardi inanmazdim 😂 özele gidiyorum
Deniz59 AnneBebek0 bizimki kız bakalım ne zaman gelecek bekletmez inşallah hayırlısyla kucağımıza alalım inşallah 🙏 🥰