Hanımlar merhaba henüz 33 haftalık gebeyim 2 hafta önce covid atlattım bugun ise hastane muayenemizde plesentamızın yaşlandığını erken doğuma sebebiyet verebileceğini her gittiğimizde her an doğuma gidiyor gibi hazırlıklı gitmemizi söylediler. Daha çok erken ve direk sezeryanla alma taraftarı doktorumuz. Böyle bir durum yaşayan anneler var mı acil lütfen?