Dade Kizlar bana yardim edin kafayi yiycem bugun dr gittim bebginin suyu fazla dedi bana tatli seyler yeme dedi baska bisi demedi 1 ay sonra yine gel dedi orda pek bilmedigimden bisi soramadim bu durumu yasayan varmi ben simdi ne yapim 27 hafyalik hamileyim
rgk Dade suyunuz şekerle ilgili olabilir, benim öyle idi. yaptırsaydınız daha iyi olurdu, en azından sebebini bilirdiniz.
SeyranKor Dade benim de aynı durumda. Şeker yüklemesi yaptı ve gerçekten şekerim çıktı. Normale göre bebeğimin haftası önde. Diyetisyene yönlendirdi. Çok kilom yok fakat meyve için bile kısıtlama yapıyor. Doktorunun sana şeker yüklemesi yapması gerekiyordu . Neden yönlendirmedi?
2-prensesannesiii Dade benimde 25. Haftada sınırda çıktı doktorum açlık ve tokluk şekerine baktır dedi..yarın sağlık ocağına gidip açlık şekerine baktirabilirsinz
Firatlar Dade ilk oğlumda benimdefazlaydı. Ben seker yükleme yaptırmamıştım. Bu yüzden doktorum açlık tokluk baktı. Normalin biraz üstünde cıkmıstı. Bu nedenle yememe içmeme dikkat etmemi söyledi. Ama ben biraz boğazımı tutamadım aşırı tatlıya baglandım derken dogurdum😅 Bi sorun olmadı ama korkmuStum erken dogumdan falan son haftalarda cıkmıstı su fazlalıgı 33. Haftada falandım 38 de dogurdum zaten. Ama şekerden diye biliyorum benim doktorum öyle yönlendirdi sizde baktırın bi
Mtelif Bende de gebelik şekeri çıktı çok şükür bebek haftasıyla uyumlu suyu da normal ama dikkat ediyorum beslenmeme en azından kontrollüyüm şekerden kaynaklı olabilir .Tatlı ,pirinç normal ekmek makarna vs şeylerden uzak durmanızı tavsiye ederim.
Zeynepp61 Bizde 33 haftalik olduk ve gecen hafta kontrolde suyun fazla dedi.Hamur işi, karbonhidrat ve meyveyi azaltmami istedi neredeyse 1 ay sonraya gün verdi ben de çok tedirgin oldum.Şekerle ilgili bir sorunumda yok aslında niye böyle oldu anlamadım
pitircikannesii Dade Hiç kafana takma bana da 24 hafta olmadan suyun fazla dediler çok korktum ağladım falan şekerden olabilir dediler onada baktık şekerimde normal çıktı eee şimdi suyun iyi iyi diyip duruyorlar sakın üzülme fazlada olsa sorun olmadan doğan çok insan var
Dade pitircikannesii oyle yasadigindan iyi bilirsin tatliyi yasakladi pilav makarna patates vs hersey yasak ben ne yiycem i sastim