Ben 22+3 haftalık gebeyim bugun detaylı günümdü oradaki doktor suyun az oldugunu söyledi böbrek ölçüsünde biri diğerine Oranla bir milim küçüktü ve ölçüler biraz büyük çıkmış ama sorun değil gibi bişey söyledi doktor eve geldim hala kendimi yiyorum ben pek su içmem birde artık şişeyle gezip içicem ama cok kafamı karıştırdı ben su içersem bu böbrek olayı su azlığı gider mi öyle korkuyorum ki bebeğimin sağlığında benim yüzümden bieşy çıkacak diye