glsm_kr8383 Hanımlar gebelikte aşı yaptırıp çok etkilenen var mı. Perşembe günü aşı yaptırdım cumaya kadar kolum bile ağrımadı. Cumartesi gününden beri çok kötüyüm. Ağır atlatıyorum, 24 haftalıkta hamileyim perşembe günü kontrolüm var o günü bekliyyorum ama dayanılacak gibi değil. Sizce normal mi sizde böyle oldunuz mı. bebeğime bi etkisi olmadı çok şükür diye düşünüyorum çünkü hep hareket halinde eskisi gibi. Sizin önerileriniz var mı napsam bu ağrıları geçiririm ağır korona atlatıyorum sanki ya.
Zeysezer glsm_kr8383 ikinci dozda çok fazla kol ağrısı yaşadım kas ağrısı baş ağrısı halsizlik minoset almıştım çok şükür geçti bir günde
Bilge-ece glsm_kr8383 ben de ilk dozumu 14 haftada oldum sadece kolum ağrıdı. Herkeste aynı etkiyi göstermiyor demek ki canım. Bir de aşı covit olmuş gibi etki de yapıyormuş sana da öyle oldu belki. Allah beterinden korusun. Bol c vitamini al canım. Turşu suyu iç. Şifalar versin Rabbım tez zamanda. 🙏🙏🙏
glsm_kr8383 Bilge-ece Öyle oldum zaten vallahi görseydin sanki covid olmuşum. Zaten gebelikten dolayı sırtım ağrırdı normalde bu çok kötü ya.
Mimik Ikinci dozda benim de cok kolum agridi… Kemiklerim agridi, mide bulantisi🤒🤒🤒 Ilk doz agir gecer sanmisitim ama ikinci agir geldi… Genelde herkese ikinci doz agir geliyirmus ya… Allah sifalar versin, neyse ki sadece iki doz😅