Beyzamom iki doğumumu orda yaptım farklı doktorlara tabi ama hastaneden ve doktorlardan çok memnun kaldım o yüzden yine orda yapıcam ben Tuba hanıma gidiyorum öyle çok sık doktora da gidemiyorum ama o kadını çok sevdim aşırı Güler yüzlü ve herşeyi detaylı anlatıyor insana ve elif hanımda çok iyiymiş yorumlarda öyle okudum ama ona gitmedim daha