AselinAnnesi22 10+5 haftalık hamileyim bel ağrım var internetten baktım düşük tehlikesi diyor ne yapim şimdi
Civcivinannesiii AselinAnnesi22 internete inanmayin ara ara her gebede oluyo bel agrisi dinlenin kendinizi yormayin💜
373437 AselinAnnesi22 Allah korusun kötü düşünme kişiden kişiye değişir doktora gitmen en doğrusu.kanaman falan yoksa yada başka şeyler tehlike değildir.benim de 8.haftadan beri ağrıyor 28.haftadayım hala öyle ağrıyo yeri geldiğinde doğrulamıyorum bazen .
Deniiz- AselinAnnesi22 benimde hep var Canım suan 13 haftalık olduk çok şükür. Doktor normal olduğunu söyledi🙏🏻
Civcivinannesiii AselinAnnesi22 ne demek internetten bakma yerine buraya sorun burdaki anneler cevaplayalim🥰🥰🥰
AselinAnnesi22 373437 bi an korku giriyor internetten bakınca buraya da sorunca saçma sorular sormak istemiyorum hissine kapılıyorum 😀
aysefatma12 Benimde hep bel agrım oldu ara ara lekelenmelerim de oldu hatta korkarak hastaneye gittiğimi biliyorum ama cok şükür ki rabbime sağlıklı, hamilelikte olabiliyormus
373437 AselinAnnesi22 Allah korusun iyi düşün iyi olsun sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bebişini inşallah 😍😍
AselinAnnesi22 aysefatma12 aynen geçen hafta da kalbi durmuş yazılara denk geldim 2 gün korkudan duramadım ertesi gün doktora gittim direk baktım neyseki sağlıklıymış ❤️😊
kibarim_41 AselinAnnesi22 canım çok fazla iş yapma biraz dinlen doktoruna da söyle bel ağrılarını ihmal etme ben yaşadım düşük tehlikesini o yüzden diyorum senin de üzülmeni istemem 🤗😇
Busra2013 AselinAnnesi22 ya he düşük😂😂😂ben de yasdım o haftalarda suan 20+0 hala agrıo belım popo kemıgım google adamı delı eder ztn😂
Dfne_dnz AselinAnnesi22 canım İnternete güvenme benim 12 haftalıkken başladı ve şuan 27 haftaligim hala bel ağrısı var kötü düşünme içini ferat tut 🥰
Dilara0606 AselinAnnesi22 canım bende 9 haftalik hamileyim aramizda cok bisey yok benimde belim cok kötü agriyo onun icin gece hastabeye gittik biz enfeksiyon cikti bende bugun kontrolum vardi gayet normal dedi yani inşallah öyle bisey yoktur ama internete fazla guvenme orasi fazla abartiyo dogru yanlarida var ama fazla abartarak soyluyor