35SD28 Kızlar covit oldum sadece öksürüyorum. O da geçmek bilmedi. Kayınvalidem peçeteye ballı karabiber yapıp göğüs kısmına koydu. Bir şey yiyince yanlışlıkla vücuduna deyince bebekte leke olur derler ya bunda da olur mu acaba? Aklıma geldi nedense 🥴🤭
BusraUras 35SD28 ben neler neler yedim hiçbir lekesi yok miniğimin 🤣 korkma birşey olmaz. Rabbim şifanızı versin inşallah çok geçmiş olsun.
Seyda652 35SD28 canım ben hamileyken çilek yedim sürekli ellerimi yıkardım bebeğimde leke olmasın diye ama oldu boğazının az asagısında çilek lekesi var
35SD28 BusraUras maşallah 😇 çok teşekkür ederim. Öksürüğüme benden daha çok sinir oldu. Çözüm olarak bunu deniyoruz 🤲🙈
Guley_ Canım ben kurban bayramı geçirdim hamilelikte bütün sakatat ne varsa dokundum 😂 hiç bi şey olmadı bebektede
35SD28 BusraUras sürekli içiyorum ama o da yaparmış dün bıraktım. 3 gün deneyeceğim geniz akıntısını azaltacak mı bakalım.
35SD28 Seyda652 minnoş bir leke olmuş 😇 arkadaşımın kızında da nar olmuştu. O yüzden yazdım. Bizde de olursa ballı kı olacak desenize 🙈