Sonsuzsevgi54 Anneler nzmn hissettiniz haraketleri ilk gebeligim 19+4 deyim hissediyorum daha korkuyorum😟
_ipekkkkk Sonsuzsevgi54 Şuan 24+3 haftalık Dün hareketlidi bugün sakın ara ara hareket etti 28 den sonra daha çok hareket eder demişti doktorum 🌸🌸 Ben yinede hareket etmeyince dürtüyom 😂😂 içim rahatlıyor
Karadenizli_ Sonsuzsevgi54 18 haftanın yarısındaydım. kasıklarım da damar seğirmesi gibi oldu bebek olduğunu düşünmedim doktara gidince bebek olduğunu söyledi. herkesin göbek bölgesi farklı. yağlı göbekler ve ilk gebelikler geç duyarmış.
MerveNur- Sonsuzsevgi54 19+5te başladı. Tam böyle ne zaman başlicak diye düşünürken bir bakıyorsun pıt pıt bişey atıyor çok az kaldı merak etme 😊
Busra2013 Sonsuzsevgi54 ben 19+3 de hıssetım suan 20+1 hala cok hafıf ve sık sık degıl ınsallah bende 22 de net tekmeler yerım😂😂
RumeysaNur34 İlk de geç hissetmek normal canım ilk hamileliğimde 20 den sonra hissettim belki 22 den sonra 5 yıl oluyor emin değilim 😅😊 ama ikinci şimdi 16 haftadan itibaren hissediyorum 😊
Bsra_bhsi Benimde ilk gebeliğim 17+5 haftaligiz hissetmiyorum kontrollerde haliyle aydan aya oluyor korkuyorum bazen acaba bebeğime bişey mi oldu diyorum içimde rüyalarımı da kötü görüyorum insALLAH cuma günü kontrolüm var o zaman gorucem de rahatlarim
Yaseminmms Bsra_bhsi aynı düşünceleri yaşıyodum. 20.haftada hissettim biraz daha sabret çok az kaldi hissetmene🤗
Bsra_bhsi Yaseminmms O zaman 1 buçuk haftaya kadar hissederim insALLAH şuan tam 17+6 olduk yarın 18 oluyoruz 🙏❣️❣️🤗
Karadenizli_ Sonsuzsevgi54 benim göbek bölgem yağlıydı. ve bu yüzden karnım çok erken çıktı. bebeği 18 in yarısında duydum işte.