Melek06345 Kızlar merhaba 😢 adet günüm de beta hcg 2 çıkmıştı 5 gün geçti daha olmadım hiç bi belirtim de yok geç döllenme olabilir mi acaba 😢
GamzeDurmus Momandchildren benim 5 çıkmıştı ama yok demişlerdi önceden, sonrasında da zaten düşmüştü değerim
Melek06345 Mlkmrz evet düzenli adet görüyordum bugün akşam üzeri adet oldum sandım WC ye gittiğimde çok az çok açık kahverengi damlangeldi tekrarı olmadı ama