37+1 haftaligim karnımi elledigmde fazlasıyla uyuşuk kaşıdigimda bile hissetmiyorum neden
Benimde öyle normal galiba büyüdükçe geriliyor karın ondan
mercanmeb anladım canım sağol ❤️