Kaderyusuf54 Merhaba yardımcı olursanız sevinirim 10 gün adetim geçikti bir hafta önce test yaptim hayalet çizgi oluştu yemen peşine erken gebelik testi yaptim negatif cıktı böyle olan varmi
derindemir Kaderyusuf54 vallaha bu ay ne çok adeti geciken var.benimde 5 gün gecikti,erken gebelikte çok silik çizgi vardı ama lan negatif.neden olmuyorum bilmiyorum bende
Esraeee Kaderyusuf54 kan testi yaptırmanızı öneririm benimde idrar testimin birisinde hiç çıkmadı. Birisi soluk çıktı kan testinde çıktı
Imasleeper Kaderyusuf54 kan testi yaptır. Çıkmazsa kadın doğum görsün banada böyle oldu kist olduğunu gördüler. Adetle sökülen cinstenmiş Allahtan. Soğan suyu içerek adetimi getirdim ve bir damla kanama ile bile sökülmüştü 🤷🏻♀️